12110033_1622389258012860_1696735458861853572_o_previewЦентр обслуговування громадян — унікальний найяскравіший приклад адміністративної реформи в Україні, який реалізовується в Одесі. Цей проект утворений за ініціативою та підтримкою голови Одеської обласної державної адміністрації Міхеіла Саакашвілі, одеського міського голови Геннадія Труханова, Міністерства юстиції України та Фонду Східна Європа. Перші кроки до його реалізації було зроблено 29 червня 2015 року під час підписання Меморандуму про співпрацю з реалізації Програми «Електронне врядування задля підзвітності влади та участі громади». Використання новітніх інформаційно-комунікаційних технологій сприятиме вдосконаленню якості врядування, покращить взаємодію влади та громадян, сприятиме соціальним інноваціям в Україні. Надалі активно долучилась Програма «Лідерство в економічному врядуванні» (ЛЕВ), що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID). Зокрема, організовано надання юридичної підтримки та експертної допомоги у сфері адміністративних послуг.

Перелік послуг та концепція діяльності Центру обслуговування громадян були сформовані в тісній співпраці громади, державних, адміністративних та дозвільних структур. Головною метою цієї діяльності є надання швидкого, зрозумілого та легкого доступу одеситів до отримання адміністративних послуг в одному місці. Майже 1 000 клієнтів Центру обслуговування громадян можуть протягом дня отримувати необхідні документи у зручний для них спосіб. Адже зусилля всього колективу спрямовані на те, щоб люди отримували якомога більше якісних послуг не лише на місці, а й в онлайн режимі. Цьому сприятиме автоматизований доступ до реєстрів, кадастрів та інших спеціалізованих баз даних. Водночас попередньо можна буде проконсультуватися і зателефонувавши до кол-центру.

Діяльність Центру обслуговування громадян базується на найкращому, найсучаснішому міжнародному досвіді надання адміністративних послуг населенню. Тому своїм пріоритетним завданням тут вважають трансформування взаємодії держави та громадян у партнерські, зрозумілі обом сторонам, чесні, прозорі та відкриті відносини. Найвищим професійним пріоритетом усіх співробітників Центру обслуговування громадян є задоволення потреб наших відвідувачів та висока якість надання послуг.

Наша мета (Vision)

Зробити процесс отримання адміністративних послуг легким, комфортним та швидким.

Наша місія

Ми створюємо єдиний простір для прозорої, чесної та зрозумілої взаємодії органів влади, громадян та бізнесу.

Наші цінності

— відповідальність: тут працюють професіонали, які приймають лише виважені рішення;

— прозорість: ми чуємо критику і сприймаємо поради;

— ефективність: ми скорочуємо строк отримання послуг;

— партнерство: влада, громада, бізнес.

Наші принципи

— відкритість: ми маємо постійний зворотній зв’язок з клієнтом;

— чесність: у нас нульова толерантність до корупції;

— якість: ми використовуємо найсучасніші інформаційно-комунікаційні технології;

— простота пояснень: наша інформація не вимагає додаткових тлумачень;

— увага та повага: ми працюємо з повагою один до одного і лише в інтересах клієнта.

Експертна та фінансова підтримка надана програмою «Електронне врядування задля підзвітності влади та участі громади» (EGAP), що фінансується Швейцарською Конфедерацією та Програмою USAID «Лідерство в економічному врядуванні» (ЛЕВ). Більше про програми на сайті Фонду Східна Європа www.eef.org.ua